سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بار اولشان نیست.قطعا بار آخرشان هم نخواهد بود.توهین به دین مبین اسلام سالهاست که دستمایه دنیا شیفتگانی شده است که در برابر پول همه چیز خود را می فروشند و حاضرند به هر کس و هر چیزی اهانت کنند.فیلم فتنه که توسط یکی از نمایندگان صهیونیست مجلس هلند ساخته شده است یکی دیگر از توطئه های امپریالیسم جهانی علیه اسلام است.این فیلم با انتخاب گزینشی برخی از آیات قرآن و بدون توجه به شان نزول آنها و با مونتاژ کردن این ایات با جنایت هایی که گروه های تروریستی مانند القاعده انجام می دهند  القا می کند که اسلام دینی خشونت بار است و تهدیدی علیه آزادی و دموکراسی محسوب می شود.نکته بسیار جالبی که در این فیلم دیده می شود (که با توجه به صهیونیست بودن سازنده آن کاملا طبیعی است) این است که در این فیلم مسلمانان دشمن شماره یک یهودی ها معرفی می شوند.موضوع قابل تامل آنست که در این فیلم کوچکترین اشاره ای به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطین و لبنان نمی شود.

یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آنها توجه داشت این است که در فیلم فقط سران سیاسی ایران به عنوان جنایت کار و افراد خطرناک معرفی می شوند و از باقی سران کشورهای اسلامی (مانند کشورهای عربی) هیچگونه اسمی برده نمی شود.در این فیلم محمود احمدی نژاد و مرحوم مشکینی در کنار سران القاعده و وهابیون قرار داده می شوند.جرم انها تنها این است که می گویند اسلام دینی جهانی است و در نهایت تمام دنیا را فتح خواهد کرد.آیا این جملات به معنای خشونت در اسلام است ؟!!!

این فیلم دارای اشتباهات فاحشی است.به طور مثال در فیلم تصویری نشان داده می شود که در آن یک مسلمان را عامل قتل یک کارگردان معرفی می کند اما بعدا معلوم شد که تصویر مورد نظر یک خواننده رپ است !!! همچنین در عکسی نشان داده می شود که مسلمانان دست های خود را به شکل سلام نازی (احترام مخصوص هیتلر) بلند کرده اند.خنده دار آنجاست که معلوم شد این افراد در حال بلند کردن عادی دست خود بوده اند و عکس تنها دست ها را در میانه راه نشان می دهد!!!

شک نکنید که فتنه یک فیلم سیاسی است.اما خمینی (ره) فرمودند که دنیا طرفدار اسلام امریکایی است.فیلم فتنه نیز آشکارا از اسلام آمریکایی حمایت می کند و اسلام ناب محمدی (ص) را می کوبد.در پایان فیلم از مسلمانان خواسته می شود که نعوذ بالله صفحات نفرت انگیز را از قران جدا کنند.به نظر شما  کارگردان این فیلم چه صفحات وآیاتی از قرآن را نفرت انگیز می داند؟ بله  آیاتی که درباره جهاد ، جنگ فقر و غنا ، مبارزه مظلومان علیه ظالمان و ... است از نظر کارگردان نفرت انگیز هستند.اینجاست که مشخص می شود چرا فیلم هیچ اعتراضی به سران کشورهای عربی نمی کند و تنها ایران را مورد حمله قرار می دهد.چون ایران بر پایه خون شهدا استوار است و لحظه ای زیر بار ظلم رفتن را تاب نمی آورد اما کشورهای عربی فقط به فکر خوشگذرانی هستند و کوچکترین اعتنایی به جهاد و مبارزه علیه ظالم ندارند.

در آخر پیشنهاد می کنم که این فیلم را نبینید.چون این فیلم هیچگونه ارزش سینمایی ندارد و فقط 15 دقیقه فحاشی است و بس.دیدن این فیلم فقط قلب شما را می آزرد و سیاهی دنیا را به چشمان شما هدیه می کند.دنیای که پاداش مهربانی های رسول مهربانی را با توهین می دهد.

از همه جا از همه چیز