سفارش تبلیغ
صبا ویژن

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ 

عصر ظهور فرار رسیدن زوزه دجال لحظه به لحظه رساتر از کوچه پس کوچه‌های جهان به گوش می‌رسد.

 سلمان رشدی نطفه‌ای در رحم استکبار بود که با مشت کوبنده خمینی کبیر (ره) سقط شد؛ البته رحم گرگ‌های سپاه سفیانی امروز آبستن توله‌هایی است که راه و رسم دین ستیزی را از اصحاب فیل فرا گرفته‌اند.

چند روزی است سپاه ابرهه زمان مسلح به فیلم  « فتنه »  سوار بر شبکه اینترنت به سوی کعبه دل بشریت تاخته است.

آیا ابابیل‌‌های امروز در این آخر الزمان گدازه‌های آتشین را برای رمی دین ستیزان در دست می‌فشارند.

یادم می‌آید سالی را که مزین به نام پیامبر اعظم (ص) کردیم و ادعا داشتیم در راستا تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی برترسیم چهره واقعی پیامبر (ص) و دین مبین اسلام به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد

"جیرت فیلدرز" نماینده مجلس هلند به روزنامه " دی بیرس" گفت: اسلام دین خشونت و بدرفتاری است و اگر محمد(ص) امروز زنده بود و نزد من می‌آمد، میتوانستم با رسوایی و بی آبرویی بخاطر تندروی هایی که دارد، او را از کشور اخراج کنم.

این نماینده مجلس هلند همچنین گفته بود: اگر مسلمانان می‌خواهند در این کشور زندگی کنند باید قرآن را پاره کنند و به دور بیاندازند؛ در قرآن همه مسائل خشونت آمیز است.

که در نهایت در سالی که به نام پیامبر(ص) مزین شد تا چهره واقعی اسلام و رافت اسلام به جهانیان معرفی شود فقط به صدور چند بیانیه اکتفا کردیم که در نهایت امروز می بینم این  نماینده افراطی چگونه فتنه خود را در هفته وحدت اسلامی با هدف ایجاد تنش و خصومت میان پیروان ادیان و اعتقادات مختلف و به خطر انداختن صلح و ثبات در جهان منتشر کرد.

امروز سکوت یا محکوم کردن مرحمی برای دل مسلمانان نیست زیرا که غربی در جهت رسیدن به اهداف خود این بار کوشاتر عمل کرده‌اند و به نحوی با انتشار خبری با مضمون اینکه این بار واکنش مسلمانان درباره  توهین به مقدسات و باورهای دینیشان کم شده است به نوعی اعلام کرده که  قبح چنین حرکاتی در میان مسلمانان ریخته و از بین رفته است که این مسئله نیازمند هوشیاری هر چیه بیشتر مسلمانان است تا بتوانیم این گنداب توهین به اسلام را با واکنش‌های قاطع، عملی و یکپارچه بخشکانیم.

در حال حاضر متاسفانه پیش از هر موضعگیری داخلی برخی وبلاگ نویسان غربی که با فتنه فیلدرز آشنا شدند ضمن تاکید بر ضرورت آزادی بیان و هشدار نسبت به خطر اسلامی شدن اروپا در وبلاگ‌های خود نوشته‌اند: « اسلام را نباید اساسا دینی خشونت پرور دانست»

در پایان باید گفت با وجود جسارت‌هایی که طی سال‌های اخیر علیه مسلمان و البته فرهنگ ایرانیان صورت گرفته است وام دار بودن غرب برجهان اسلام به ویژه به اندیشمندان مسلمانمان بر هیچ کس پوشیده نیست که این وظیفه همگی ماست تا با تدبر هرچه بیشتر در آیات قرآن بتوانیم بهترین پاسخ‌ها را به چنین افرادی دهیم.

راستی چه شد که غرب سالی به نام مولانا می‌نامد و خود را مجذوب عرفان اسلامی مولانا می‌داند به سادگی به پیروان دینی را که مولانا خود نیز یکی از آنها بوده است را به توحش می‌خواند. 

آیا اگر حکم تاریخی امام (ره) در مورد سلمان رشدی مرتد اجرا می‌شد ما امروز شاهد چنین جسارت‌هایی به بهانه آزادی بیان بودیم یا خیر.

 آزادی بیان یعنی استاد دانشگاهی که در غرب مشغول تحقیق درباره پرونده دروغین هولوکاست است بتواند به راحتی سئوالات خود را مطرح کند نه اینکه تهدید به مرگ شود.

جزییات انتشار اینترنتی فیلم ضداسلامی نماینده هلند

جسارت غرب بر ساحت نبوی ادامه دارد

دلم گرفت ای همنفس