سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام بر حضرت مسیح(علی‌نبینا‌و‌آله‌و‌علیه‌السلام)، پیامبر برگزیده خدا. سلام بر تو که روح‌الله هستی. شاهد بودید که قبل از نوشتن نامه، اینجا جایگاه شما در اسلام را خواندم. اینجا هم خواندم که شما در عصر ظهور حضرت مهدی(عج) همراه ایشان خواهید بود و البته اینجا هم خواندم، در اناجیل به پیروانتان بشارت داده‌اید که حضرت مهدی(عج) را در گسترش عدالت یاری خواهید کرد.
یا حضرت مسیح(علی‌نبینا‌و‌آله‌و‌علیه‌السلام) شما خوب می‌دانید که از راز داوینچی تا فتنه همه محصول مشترک یک فتنه‌گر بزرگ هستند و بس. اما جسارتا عرض می‌کنم، گویی برخی از پیروانت اینها را نمی‌دانند یا خود را به نادانی زده‌اند و شده‌اند بازیگران فتنه‌ی فتنه‌گران بز.
البته ما فراموش نکرده‌ایم که در هشت سال دفاع مقدس ـ جنگ تحمیلی ـ برخی از پیروانت چگونه به یاری پیروان حضرت محمد(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) آمدند. این را هم می‌دانیم که حتی در همین هلند کذایی هم برنامه‌هایی برای تقویت روابط مسلمانان و مسیحیان برگزار می‌گردد. این را هم شنیده‌ایم که چندی پیش کشیشها و رهبران مسیحی واتیکان خواستار گفتگو با علمای مسلمان شدند.
از طرف دیگر اینجا یعنی در ایران تلاشمان این است که نه تنها با اهل تسنن، بلکه با بسیاری از اقلیت‌های مذهبی رابطه‌ای مسالمت‌آمیز داشته‌باشیم. اینجا کتاب مسیح و مریم(علی نبیناوآله‌و‌علیهم‌السلام) در قرآن را را به زبان ایتالیایی ترجمه می‌کنند و در بین پیروان شما توزیع می‌کنند. در ایران روایت زندگانی شما را با نام خودتان به بهترین و گویاترین شکل تولید می‌کنند و در بسیاری از کشورها هم اکران می‌شود. اینجا دانش‌آموزان پیرو حضرت محمد(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) برای دانش‌آموزان پیرو شما نامه می‌نویسند. اینجا حتی بین اقلیت‌های مذهبی از جمله مسیحیان مسابقه دارت(!) برگزار می‌کنیم؛ تا نشان دهیم دوستشان داریم.
اما یا حضرت مسیح(علی‌نبینا‌و‌آله‌و‌علیه‌السلام) از زمانی که تنها بخش‌هایی از فیلم فتنه را دیده‌ام ـ همین‌قدر را هم کاش نمی‌دیدم ـ کابوسی سراسر وجودم را فراگرفته‌است که هیچ خبری حتی خبر محکومیت‌ها، یادداشت‌ها، مقالات چند صفحه‌ای و خروش وبلاگ‌ها هم آرامم نمی‌کند.
تنها راه چاره این دردها و زخم‌های پی‌درپی ظهور آن یار غایب از نظر است. از شما می‌خواهم، برای ظهورش دعا کنی و بعد از آن هم نظر لطفی بر دل پیروانت کنی تا کمتر در دام فتنه‌گر آمریکا و هم‌دستانش بیفتند.
از شما می‌خواهم برای مهدی عزیز و آقا محمدرضا و همه کسانی که این روزها برای حمایت از اسلام و قرآن می‌نویسند، دعا کنی و بیشتر از آن دعا کنی تا توفیق و علم پاسخ به شبهات دشمنان دین و دیانت را نیز داشته‌باشیم. انشاءالله

 

هم‏سرا