سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفتن واست نامه بنویسم و از این همه توهین و حقارتی که به دینم می‌شه برات درد دل کنم.
هه! نامه رو برات می‌نویسم ولی آخرش خودت بگو کی باید واسه کی درد دل کنه.

 مسیح عزیز
با سلام و عرض ادب
ضمن تبریک سال نوی باستانی و همچنین شادباش میلاد محمد مصطفی -برادر بزرگوارتان- به اطلاع می‌رساند که ....
آخه من چی بگم!!

مسیح عزیز!
اون موقعی که آقای کاردینال دیوید - از سران کلیسای انگلیس- در مقابل چشمای بهت زده‌ی میلیون‌ها بیننده در مصاحبه با بی‌بی‌سی به مقام شامخ مادر پاک و بزرگوار شما توهین کرد و گفت: ‹‹داستان باکره بودن مریم مقدس باور کردنی نیست و من حتی موجودیت جهنم را هم باور ندارم›› ما مسلمونا با افتخار و کلی ذوق و شوق نام مادر شما را بر روی فرزندانمون می‌ذاشتیم.

پیامبرم!
نمی‌خوام مسیحیت رو زیر سوال ببرم اما یادت بیاد اون موقع که برخی از به اصطلاح طرفداران تو کاریکاتورهای برادرت محمد را با بی‌شرمی تمام کشیدند و دل میلیاردها مسلمان و مسیحی و یهودی را شکستند و ما در اعتراض به این‌کار فقط در جلوی سفارت آن کشور خائن تصویر مادر پاکت را به نورانی ترین شکل ممکن توسط جانباز حسین نوری و تنها با استفاده از دهان به تصویر کشیدیم.

 


فرزند مریم مقدس!
فیلم فتنه و توهین به قرآن هم که دیگه هنوز کفنش خشک نشده تا کسی یادش بره! اسلام، قرآن، محمد به تمسخر کشیده شد و وجود اسلام با خشونت و ترور و یهودی کشی پیوند خورد. یادت بیاد همین چند وقت پیش که فیلمی در یونان ساخته شد و به شکل غیر مستقیم به شما توهین شد و حتی مسیحیان اعتراضی نکردند؛ در حالی که همه می‌دونن که توهین به شما، مریم مقدس و دین مسیحیت توهین به اسلامه و همون موقع هم شدیدا اعتراض کردیم.

 

 و ای روح خدا!
یادت بیاد که بعضی‌ها در توجیه کشیدن کاریکاتور برادرت محمد، چه‌قدر مضحکانه کاریکاتورهایی که از تو در مطبوعات بود را پیش کشیدند و گفتند این فقط مختص محمد نیست و ما حتی بارها کاریکاتورهایی از مسیح نیز کشیده‌ایم. و این شد آزادی بیان.

الحق که خاک بر سرشان.

 و هزاران مورد دیگری که مجالی برای بازگو کردنش نمی‌بینم. حالا بگو کی باید برای کی درد دل کنه؟

 

 

 

کشکول جوانی