سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا رفیق!


* لطفاً خودِ خودِ مسیح بخواند.


 


 


 


مسیحِ خوب، مهربان و -لابد- چشم‏ابرو مشکی!‏
سلام.
امیدوارم حال دل‏تان از حال زمین تب کرده‏ی ما بهتر باشد. امیدوارم دست‏کم آن بالا همه چیز بر مدار میل‏های شما بگردد؛ همان طور که شما بر مدار میل‏های خدا می‏گردید. امیدوارم فرشته‏ها درزهای آسمان را خوب گرفته باشند و دیوارهای بهشت آن قدر بلند باشد که صدای جیغ و دادهای این بچه‏های شرور زمینی را از گوش شما دور نگه دارد.
اگر از حال ما بپرسید ملالی نیست جز...نه. به گمانم اگر بی ملالی‏های‏مان را بشمارم زودتر به پایان برسند. اما مهم نیست. مبادا شما قلب مهربان‏تان را نگران غم و غصه‏های ما کنید. مبادا به خاطر ما قلب‏تان بلرزد و درد بگیرد. نه. تا همین لحظه هم حساب لطف‏های شما از دست دل ما بیرون رفته است. راضی نیستیم که بیش از این به خاطر ما اشک بریزید؛ آن هم با این حالی که این روزها دارید. آن هم حالا که قلب‏تان...
مسیح مهربان!
ما این روزها خیلی دل‏واپس قلب شما هستیم و هر روز برای‏ش دعا می‏کنیم. ما این روزها سعی می‏کنیم خوب باشیم تا بدی‏های دنیا زیاد نشوند و بیش‏تر از پیش برای بدی‏های دنیا غصه می‏خوریم تا غصه‏های کم‏تری برای شما باقی بماند. ما این روزها گلایه نمی‏کنیم و مواظبیم که آهسته آه بکشیم. با این همه هنوز هم گاه به گاه، قلب شما می لرزد و لرزه به تن زمین و دل های ما می‏اندازد.
مسیح مهربان!
به خاطر خدا کمی هم به فکر خودتان، به فکر قلب خودتان باشید. به خاطر خدا گاه‏گاهی به فرشته‏ها بسپارید فراموش کنند خبرهای زمین را برای‏تان بیاورند. گاه‏گاهی بگذارید ما به جای شما اشک بریزیم. یا دست کم، اگر قلب مهربان‏تان رضا نمی‏دهد که ما را تنها رها کنید، گاه‏گاهی پیش خدا گلایه کنید. از خدا بخواهید به خاطر شما، به خاطر قلب دردناک‏تان زودتر فکری به حال زمین بکند.
مسیح مهربان!
ما این روزها خیلی دل‏واپس قلب شما هستیم...


وصله پینه:


1- خواستم نامه را خودتان بخوانید چون می‏ترسیدم وقت فرشته‏ها را بگیرم و ناچار بشوند چند لحظه‏ای زمین را تنها بگذارند. آخر - شما که بهتر می دانید- با این حال و روزی که زمین دارد، یک فرشته هم خودش یک فرشته است. اگر گستاخی بود ببخشید.


2- باور کنید دست خودم نیست. همیشه آدم‏های خواستنی را چشم‏ابرو مشکی تصور می‏کنم مگر خلافش ثابت شود!


3- «ما» منم و تهانی و لیلی -اگر دل‏ش بخواهد-.


4- دل‏ش می‏خواهد. حتماً دل‏ش می‏خواهد.


تهانی