سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به برادرم مسیح
قرار است برای مسیح(ع) نامه بنویسم , پس با یاد خدای مسیح(ع) آغاز میکنم
بســـــــم الله الرّحمن الرّحیم
وفرشتگان مریم را گفتند که:
اِنَّ اللهَ یُبَشِّرُکِ بِکَلِمَةٍ مِنهُ اسمُهُ المَسیحُ عیسَی ابنُ مَریََمَوَجیهاً فِی الدُّنیا وَالاخِرَةِ وَ مِنَ المُقَرَّبین. آیه 45 سوره آل عمران َ
سلام بر تو ای پیامبر خوب خدا !
سلام بر تو که در دنیا و آخرت آبرومندی و از مقربان درگاه خداوند!
می دانم این روزها زیاد نامه می خوانید , دل نوشته های دوستان من را هم حتما خوانده اید, غم نامه هاشان را.
اما من هم حرف دارم , من هم شکایت امتت را پیش تو آورده ام ای بنده ی خاص خداوند.
پیروان دروغین تو, اسلام را فتنه می خوانند حال آنکه نظریه پردازی های علمی یشان هم بوی فتنه می دهد?اسلام را دین ترور و جنگ معرفی می کنند درحالی که هنوز دستهاشان به خون کودکان مظلوم فلسطین آلوده است .
مدعیند اسلام به دنبال نابود کردن تمدن غربی است , اسلام به دنبال سلطه است, شاید فراموش کردند که این اندیشه ورزان غرب بودند که تئوری های نوینشان ابزاری بود برایگسترش استبداد و سلطه و در خدمت سیاستمداران خودکامه ? شاید فراموش کردند این بوش پدر بود که از هژمونی ایالات متحده و تحمیل اندیشه های غرب به دنیا حرف می زد ?
شاید فراموش کردند که مکلوهان?فوکویاما و هانتینگتون بودند که از سلطه مطلق لیبرالیسمبر جهان حرف می زدند ? شاید فراموش کردند این دموکراسی غربی بود که غزه را به خاک و خون کشید و آزادیآمریکائی بود که سکوت بر آن جنایات را رواداشت ? شاید فراموش کردند که امروز این کشورهای غربی هستند که به زور بمب و موشک اندیشه هایشان را بر مردم افغانستان و عراق تحمیل می کنند و نه اسلام.
آری ای پیامبر خوب خدا , پیروان شما خیلی چیزها را فراموش کرده اند شاید هم برای پیشبرداهداف شومشان چاره ای جز فراموشی ندارند ,چرا که پیرو عیسی مسیح(ع) نمی تواند به محمد(ص) و آئین الهی او توهین کند مگر اینکه از یاد ببرد بشارت پیامبرش رابر آمدن رسول خاتم.
قصه ی غفلت پر غصه ی پیروان دروغینت را ختم میکنم و البته با همه غمی که از آنها به دل دارم امیدوارم دعای تو در حق امتت سبب بیداریشان شود.
یا اَهلَ الکِتابِ لِمَ تَلبـِسُونَ الحَقَّ بـِالباطِلِ وَ تَکتُمُونَ الحَقَّ
وَ اَنتُم تَعلَمُونَ , آیه 71 سوره آل عمران
ای اهل کتاب چرا حق را به باطل مشتبه سازید تا چراغ حق را به باد شبهات خاموش کنید
در صورتیکه به حقانیت آن آگاهید.
دنیای من