سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نامه ای به خودم

وبلاگها رو که نگاه می کنم خیلی ها نامه ای به مسیح نوشتند. درد و دل کردند. شکایت و ناراحتی خودشون را به پیامبر بزرگ خدا عرضه داشتند.
یکی از ظلم و جور در دنیا شکایت کرده، یکی از صهیونیست‌های بی‌شرف پدرسوخته و یکی از دولتمردان بی تربیت آمریکا که مسلمونا رو اذیت می‌کنند.
من هم در پست قبلی نامه‌ای نوشتم و شکایتم را از توهین به مقدسات اسلامی و پیامبر اعظم(ص) به گوش مسیح رساندم!
از نوشتن نامه‌ام به مسیح پشیمان شدم. اصلا امیدوارم مسیح اون نامه رو نخونده باشه و در عوض این نامه رو ببینه. اتفاقا احتمالش هم زیاده چون این روزا وبلاگ نویسا‌ زیاد براش نامه فرستادن و ممکنه هنوز نامه‌ی قبلی من رو نخونده باشه.

سلام.
مسیح، فتنه منم. از روزی که بحث نامه‌ای به مسیح آغاز شده، وبلاگ‌نویسان علیهم السلام ( این‌قدر متون بعضی از نامه‌ها، الهی و در جایگاه رفیعی نوشته شده که اصلا آدم شک می‌کنه نکنه این وبلاگ نویس نعوذ بالله جزء معصومین باشه) هر کدام برایت نامه‌ای نوشتند. در همه‌ی نامه‌ها و از جمله‌ پست قبلی من زبان به گلایه گشوده شده و از جور و فساد و ظلم گفتند. خبر رسیده که هفت هشت تا از وبلاگ‌نویس ها در حین نگارش نامه به سمت معراج رفتند و هنوز هم خبری ازشون نیست.

(از اینجا به بعد نامه ای به حامد احسان‌بخشه. کسی احیانا به خودش نگیره، دخالت هم نکنه)

جمع کن این نامه نگاری‌ها رو. کدوم نامه؟ کدوم درد دل؟ هزار تا فیلم فتنه در زندگی یه روز تو ساخته می‌شه. دروغ، تهمت، نگاه به نامحرم، شوخی با نامحرم، غیبت و هزار تا کوفت و زهرمار دیگه. اینا فتنه است. برو برای مسیح از فتنه‌های خودت بگو نه اون نماینده‌ی هلندی. اون نماینده که داره وظیفه اش رو انجام میده و اگه غیر از این باشه جای شکایت داره. اون پول می‌گیره که با اسلام مبارزه کنه.

در توهین بودن فیلم فتنه که شکی نیست ولی تو که با یه فیلم ?? دقیقه‌ای این طور رگ غیرتت به جوش میاد، چطور زندگی ?? ساله‌ی خودت هیچ اثری روت نذاشته؟ می‌خوای آبروتو ببرم که چی کارا کردی؟ می‌دونی ?? سال می‌شه چند تا یه ربع؟ می‌دونی بعضی از پونزده دقیقه‌های تو خیلی قبیح تر از پونزده دقیقه‌ی فتنه است.

خدایا قسمت می‌دم یه وقت به سرت نزنه تو هم بخواهی نامه‌ای به مسیح بنویسی و درد و دل کنیا. خدایا من که می‌دونم اگه به تو هم قلم و کاغذ بدن که بنویس و درد و دل کن نه از جنایات اسرائیل و امریکا شکایت می‌کنی و نه از فیلم فتنه. من که می‌دونم برای درد دل کردن فقط انگشتتو می‌ذاری رو این بچه‌ی به اصطلاح مسلمون پرادعات. ولی اینم می‌دونم که تو هیچ وقت نامه نمی‌نویسی و درد دل نمی‌کنی.

خدایا این جمله‌ی آخرم باشه و یاعلی. مطمئنم اگه من یه مسلمون بودم الان دیگه کسی دین مسیحی و یهودی نداشت که بخواد به اسلام توهین کنه. من مسلمون نبودم.
کشکول