سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام به ساحت مقدس قرآن کریم سئوالهایی که بتونه پاسخ گوی کاربران در فضای مجازی باشه زیاده منتهی با توجه به پخش شدن فیلم فتنه بهتره در این مورد گفتگویی داشته باشیم.

آنچه دراین فیلم تاکید داشت این بوده که شما آیات بسیاری رو آوردی که از اونا استفاده می شه: قرآن کتاب جنگ و خونریزی است و قرآن به مسلمونا گفته: بکشید!

قرآن: شما و همه دنیا می دونن که دفاع امری است عقلی و این عقل بشره که اونا رو به دفاع از خودشون ملزم می کنه پس درواقع من بهشون نگفتم ‌من از مسلمونا نخواستم جنگ کنن ، بکشند  ؛ من تنها آنچه رو که با عقل فهمیدن رو تایید کردم ، با این حال در حال حاضر توی دنیا هرجا که جنگ و خونریزی است یک طرف ماجرا مسلمونا هستند اما شما یه سری به عراق و افغانستان و فلسطین و بوسنی و ... بزنید حتما می خواین بگین: قرآن به آمریکا و اسرائیل و... گفته برو با مسلمونا بجنگ ، من ازشون خواستم مسلمونا رو بکشین؟ !

بله ممکنه دشمنان قرآن گروه هایی رو تشکیل داده باشن که از اسم من سوء استفاده کنن و جنگ و خونریزی راه بیندازند اما همون گروه ها رو ببینین باز به جون مسلمونا افتادن مثل وهابی ها و سپاه صحابه وطالبان و القاعده و الزرقاوی و...

من همینجا اعلام میکنم :‌

هیچ کدوم از این ها مسلمون نیستند ، پیرو من نیستند ، اینا همشون دشمن من هستند

 اگه میخواین ماهیت منو بشناسین این آیات رو ببینین :‌

          «قُلْ یَـأَهْلَ الْکِتَـبِ تَعَالَوْا إِلَى کَلِمَة سَوَآءِم بَیْنَنَا وَبَیْنَکُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللَّهَ وَلاَ نُشْرِکَ بِهِ شَیْـًا وَلاَ یَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضًا أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللَّهِ فَإِن تَوَلَّوْا فَقُولُوا اشْهَدُوا بِأَنَّا مُسْلِمُونَ;(آل عمران،64) بگو: اى اهل کتاب، بیایید به سوى سخنى که میان ما و شما یکسان است، که جز خداوند یگانه را نپرستیم و چیزى را همتاى او قرار ندهیم و بعضى از ما، بعضى دیگر را ـ غیر از خداى یگانه ـ به خدایى نپذیرد. هر گاه از این دعوت سرباز زنند، بگویید، گواه باشید که ما مسلمانیم.»

 مثلا همین آیه 3 سوره محمد رو که توی فیلم فتنه بهش اشاره کردند آیه بعدش بلافاصله سخن از صلح و دوستی اومده" ویصلح بالهم

این آیه رو هم ببینید:

وَالصُّلْحُ خَیْرٌ نساء 128

با این حال من همواره صلح را برجنگ برتر دانسته ام تفاسر ذیل آیه آخر سوره انفال رو ببینین

و به صلح دعوت کرده ام

یَاأَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ ادْخُلُواْ فِی السِّلْمِ کَآفَّةً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ {البقرة/208}( و همینطورتفاسر ذیل آیه 8 حشر رو ببینید)

و اصلا شرایط برای صلح وضع کرده ام(تفاسر ذیل آیه 61 انفال رو ببینید)

وَإِن جَنَحُواْ لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا وَتَوَکَّلْ عَلَى اللّهِ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ {الأنفال/61}

از قرآن بپرس