سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 نامه ای به عیسی مسیح(ع):

سلام.حال همه ی ما خوب نیست.ملال هم زیاد داریم . شما هم فکر نمی کنم بهتر از ما باشید.اصلا هر چه میکشیم از دست این پیروان شماست.مگرخدایمان به شما وعده آمدن پیامبرمان را نداد. پس چرا اینها هنوز به دین شمایند؟اصلا این پیروانتان با ما آبشان در یک جوب نمی رود .  ایمان  که نمی آورند هیچ. پا توی کفشمان هم میکنند.به خیالشان  ما کم می آوریم.زهی خیال باطل.

 هی کاریکاتور میکشند وفیلم می سازند به ما توهین میکنند.هر چند ماهم  بلد هستیم( نیستیم )فیلم بسازیم وکاریکاتور بکشیم  ولی به ما یاد دادن به بزرگتر ها احترام بگذاریم.هر چه باشد شما جای عموی ما هستید. ولی خوب  در عوض ما هم کم نمی آوریم .تجمع میکنیم .هی کاریکاتور میکشند هی تجمع میکنیم. هی حوزه علمیه تعطیل میکنیم .هی جلو سفارتخانه میرویم گوجه فرنگی و تخم مرغ و از  این چیزها می زنیم .

اصلا می دانید پول یک دانه تخم مرغ چند است؟ همین دیگر نمی دانید.اگر می دانستید  بهشان تذکر می دادید این همه توهین نکنند که ما هم این همه اسراف نکنیم. خلاصه اگر دلتان از دستشان خون است که هیچ.ما هم  حاضریم پای درد دلتان بنشینیم . اگر هم....نه اگر ندارد .

بگذارید بزرگترمان بیاید. آن موقع به این پیروانتان که برایمان دم در آورده اند نشان میدهیم یک من ماست چقدر کره دارد.اصلا تا آقایمان آمد خودشان به کله میروند.پس بی زحمت سلام ما را به ایشان برسانید وبگویید  لطفا  زودتر بیایند.برای خودتان هم خوب می شود.می توانید حسابی حال این به ظاهر پیروانتان را بگیرید.کمک هم خواستید در خدمتیم.

پس به امید دیدارتان در آینده ای نه چندان دور.

 

دیار یار