سفارش تبلیغ
صبا ویژن

?- غربِ لیبرال پس از مستی از شکست رقبای درون‌گفتمانی شرقی‌ و غربی‌اش –فاشیسم، کمونیسم و مارکسیسم- و قهقهه‌های جنون آمیزش، خود را تنها «نظم نوین جهانی» دانست. اما گویا خواب‌های آشفته‌ی اندیشمندانش کم کم صورت جدی به خود گرفتند. مشکلات پیچیده‌ای برایش فراهم شد. اگر دشمنان کلاسیکش به مدرنیته و قواعد بازی پایبند بودند، دشمن امروزش –جهان اسلام و بیداری آن- منکر قواعد بازی شده است. مواجهه شوروی یا فاشیسم با غرب در یک میدان بود(?). میدانی که هر دو آنرا می‌شناختند و قانونش را رعایت کردند. اما امت اسلام در بیداری دوباره‌اش(?)، کل معادلات را به هم زد. و حتی ساختارها و قوانین را هم منکر شد. این گونه شد که نه تنها غرب مجبور به ورود به جنگی شد که مستی‌اش را خراب کرد، بلکه اندیشه‌ی فهم دشمن را هم نداشت. تمام علومی که از رنسانس تا کنون تولید شده بود تنها در چهارچوب همان مدرنیته پاسخ می‌داد و نهایتا توان مبارزه با مسیحیت پولسی(?) را داشت. و این گونه است که «غرب وحشی می‌شود»(?). غرب در مواجهه با اسلام ناب محمدی و خیزش‌های امت اسلام، ناتوان است. ناتوانی‌اش از نافهمی‌اش است. او نمی‌تواند جریانات اسلامی و حتی آزادی‌خواهی و عدالت‌‌خواهی جهان معاصر را تحلیل کند. اندیشه‌اش به سرعت فلج شده است. و اضمحلال غرب سرعت گرفته است.
غرب چاره‌ای ندارد تا به امت اسلام حمله‌ی نظامی کند. چیزی را که نمی‌فهمد پس دشمن می‌انگارد. و نتیجه‌اش می‌شود جنگ علیه افغانستان، عراق، لبنان، فلسطین، سومالی، سودان و با مزدورانش علیه مسلمانان کشورهای یمن، مصر، بحرین، کویت، عربستان، ترکیه و در تمام کشورهای غربی، وارد نبرد می‌شود.
و در حوزه‌ی اعتقادات شروع به سم پراکنی می‌کند. و به گمانش با توهین به پیامبر اعظم(ص) و قرآن کریم، می‌تواند دشمنش را زخمی کند. و حجم چنین هجمه‌هایی آن هم در فواصل زمانی کم و در تمام جغرافیای غرب، خود  دلیل واضحی است از چاقو‌کشی‌های یانکی‌ها از روی خشم(?).
?- عربده‌های غضبناک غرب، علاوه بر آنکه مغزش را مختل کرده است، به وضوح «امت اسلام» را منسجم‌تر و قدرتمند‌تر می‌کند. جهان اسلام با هر سیلی غرب به لحظه‌ی موعود نزدیک‌تر می‌شود. لحظه‌ای که امت دست به کار خواهد شد و کار غرب را یکسان خواهد کرد.
و جالب آنکه غرب نقاطی را مورد هجوم قرار داد که جزء اعتقادات تمام مسلمین است(?). قرآن مجید و حضرت رسول(ص)؛ دیگر جای بحث عرب و عجم نیست. دیگر مجال بحث سنی و شیعه نیست. تمام امت یک‌جا مورد هجوم واقع شده است. و خود این قضیه محملی خواهد بود بر یکدست شدن امت اسلام علیه دشمن مشترک: صهیونیزم و جهان سلطه‌گران؛

?- و جالب این است که هم میدان و هم بازیکنان دو میدان توسط یهود قابل کنترل بودند؛ ر.ک.: ابراهیم فیاض، نظریه امنیتی ایران، پگاه حوزه، شماره ???، ? بهمن ??.
?- که به حتم انقلاب اسلامی و روح‌الله کبیر، نقشی بسیار حیاتی داشتند. نقشی که در طول تاریخ بشریت می‌توان آن را با بعثت نبی اکرم و حادثه‌ی کربلا مقایسه کرد.
?- و پولس یهودی‌ای است که اولین سنگ بنای انحراف مسیحیت را به طور رسمی فراگیر کرد. ر.ک.: کتاب مسیح یهودی و فرجام جهان، رضا هلال، ترجمه قبس زعفرانی، نشر هلال.
?- تعبیری است از حسن رحیم پور ازغدی.
?- و جالب است که تمام سرسپردگان غرب هم زمان با اربابشان دست به کار شده‌اند. از وهابیون، القاعده، بهاییون و سایر فرقه‌های اسلام آمریکایی گرفته تا روشنفکران غرب‌زده. و جالب است که این جریان خیلی‌ها را از پوسته‌ی نفاق بیرون کشیده است. و سخن دلهای سیاهشان را بر زبانشان جاری ساخته است.
?- غرب و صهیونیسم به دست خود بساط تفرقه‌افکنی را که مدتها برایش برنامه ریخته و هزینه کرده بود، بر هم می‌زند.

تاربلاگ ایلیا