سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از: یک مسلمان
به: پیامبر الهی عیسی ابن مریم (ع)


سلام بر پیامبر خدا عیسی
می دانم که قلب نازنین شما نیز به عنوان پیامبر صلح و دوستی از این همه توهین نسبت به ساحت مقدس برادرتان (البته به گفته خودتان و پیامبر اسلام) که بارها اورا به نام احمد به پیروان خود معرفی نموده اید به درد آمده است و خاطر مبارک از این موضوع رنجیده شده است.
یا نبی الله بدانیدکه مسلمانان بارها و بارها به خاطر این موضوع از خداوند رحمان طلب مرگ نموده اند.
شکایت به تو می کنیم ای پیامبر آسمانی.
ما شکایت پیروان شما را به شما می نمایم.
یا نبی الله اگر پیروان دیگر ادیان این جسارات را به محضرشما می کردند مسلمین سکوت نکرده بلکه در صورت لزوم تا آخرین قطره خون از ساحت مقدس شما دفاع می کردند و جان ناقابل خود را در راه شما که همان راه رسول مکرم اسلام نیز هست فدا می کردند. ولی در این زمان می بینیم کسانی که خود را به اصطلاح پیرو شما می دانند به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام جسارت کرده و دین او را دین خشونت و تروریسم معرفی
می نمایند و پیروان او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند؟
من تا کنون فکر میکردم دین مسیح آیین صلح و دوستی است ولی آنچه میبینم متاسفانه چیزی دیگری است.
یا نبی الله سران مسیحیت و بزرگان کلیسا با سکوت خود و بعضا با صحبتهای تند خود در مورد اسلام و پیامبر بزرگوارش مهر تایید به این اقدام زده و از آن دفاع می کنند. کجا هستند حواریون راستین شما تا در مقابل این همه نا عدالتی و دورویی و ظلم قد علم کرده و با آن به مبارزه بپردازند؟
ای پیامبر خدا دیگر خون مسلمانان به جوش آمده و غیرتشان اجازه نمی دهد که در مقابل این همه توهین سکوت کرده و دست روی دست گذارند و آرام بنشینند تا آن به اصطلاح پیروان شما جری تر شده و به کار خود ادامه دهند.
شما بگویید ما پیروان محمد با این موضوع چه کنیم و با آن چگونه برخورد نماییم؟ شما بگویید؟
و در آخر شما که پیامبر صلح و دوستی و آَشتی هستید، شما که زاده مریم پاکدامن هستید بگویید آیا از دست پیروانتان راضی هستید؟ آیا آنها را خواهید بخشید؟
به امید ظهورمنجی و مصلح و دیدن شما در رکاب او ...



                                                                                   امضاء
                                                                                   یک مسلمان

خط سوم