سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 ناگاه خبری تکان دهنده اروپا و سپس سراسر جهان را پر نمود که دوباره دستهایی ناپاک در فیلمی هلندی به اسلام و قرآن و صدها میلیون مسلمان توهین کردند.و این داعیه داران حقوق بشر در توجیه این اقدام قبیح به آزادی بیان متمسک شدند.مفهوم مظلومی که همواره مورد سو  استفاده این بشر دوستان!قرار گرفته و به ابزاری سیاسی برای فشار بر مخالفان آنها تبدیل شده است.

چندی پیش خبر انتشار فیلم ضد  اسلامی فتنه ساخته نماینده پارلمان هلند(آقای ویلدزر)را شنیدیم فیلمی که در جای جای فیلم اسلام را نمادی از تروریسم و مخالف حقوق بشر معرفی می نماید. ادامه توهین ها به جایی می رسد که در پایان فیلم کارگردان برگه ای از قران را پاره می کند و خواستار توقف اسلام گرایی است.آری او این کتاب را به بهانه ناقض حقوق انسانی بودن پاره میکند در حالیکه در سوره انعام همین کتاب بود که 1400 سال پیش آزادی بیان را به تعریف کشید و فرمود:"شما مومنان به انها که غیر خدا را می خوانند دشنام مدهید."

حقیقتا وظیفه ما چیست؟تا کی قرار  است خبرانتشار  توهین به پیامبر مهربانی و مکتب و کتابی که عاشقانه به آن ایمان می ورزیم را بشنویم و سکوت اختیار کنیم ؟؟

در قوانین کیفری  اسلام مجازاتی که برای توهین به پیامبر و مقدسات وضع شده ،قتل است و در این مورد اختلافی میان شیعه و سنی وجود ندارد .

در نظام حقوقیcommon low”حقوق عمومی "نیز که متاثر از حقوق کلیسایی است و هم اکنون برخی از کشورهای غربی از جمله انگلیس(عامل انتشار فیلم)و آمریکا از آن تبعیت نسبی دارند از دیر باز توهین به مقدسات را با عنوان Blasphemyجرم شناخته شده است و بعضا برخورد شدیدی با مرتکبان این جرم صورت می گیرد.البته با توجه به تفاسیری که از این جرم شده فقط توهین به مقدسات مسیحی را مشمول این جرم دانسته اند و این عملکرد دوگانه علی رغم گزافه گویی غرب در شعار برابری و تساوی انسان برای روشن بینان عالم بدیهی بود.!!

البته این اقدا مات پیامدی جز گسترش اسلام و اسلام خواهی ندارد به طوریکه بسیاری از دولتمردان اروپایی هشدار می دهند که در چند دهه آینده قاره سبز به قاره مسلمان تبدیل خواهد شد و موج اسلام خواهی سراسر ارو

ا را خواهد پیمود و جالبتر آنکه اکثر کسانیکه به سمت اسلام گرایش یافته اند از نخبگان و زنان این کشورها هستند.کلام خود را با طرح یک سوال و تاملی در مکتب این آزاداندیشان به پایان می رسانم

سوال این است که برای مدعیان لیبرالیسم حجاب یک زن مسلمان را که جز اصول اوست برنمی تابید اما در مقابل توهین به یک مکتب و صدها میلیون مسلمان پیرو آن در سراسر جهان سکوت می کنیم و حتی از این اقدام دفاع می کنید؟؟

آنچه جای تامل دارد این است که این تناقض عملی ریشه در تناقض نظری دارد.این سینه چاکان حقوق بشر و داعیه دارن آزادی آنجا که پای عمل به میان می آیدبشر را دور می زنند و حقوق را به هیچ می انگارند.