سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسیحا؛ 
گفتند برای شما نامه ای بنویسم!الان چندین روز است با خودم کلنجار می روم که برایتان چه بنویسم؟

 همیشه حس ّ خاصی نسبت به شما داشته ام،از کودکی از شما هم برایمان گفته اند،گفتند از پیامبران الولعزمید،گفتند از مادری به نام مریم (س) به دنیا آمدید، گفتند آن هنگام که تهمت ها به سوی مادرتان سرازیر شده بود ،باقدرت خدای مهربان از داخلِ گهواره لب به سخن گشودید و فرمودید:"انی عبدالله اتانی الکتاب و جعلنی نبیا" (من بنده خدا هستم، او به من کتاب آسمانی داده و مرا پیامبر قرار داده است).

 ...گفتند که ازیاوران ِ مهدیِ (عج) مایید ، گفتند که در رکاب ِ ایشان می آیید...گفتند موقع ظهور ایشان به نوعی معاونتشان را بر عهده خواهید داشت...

 چه اینکه ما مسلمانان به راحتی حس می کنیم که شما غریبید...درک می کنیم و می فهمیم یارانتان ...

  در قرآن ِ ما شما یکی از بندگان صالح و شایسته معرفی شده اید

 «وَ زَکَرِیَّا وَ یَحْیى وَ عِیسى وَ إِلْیاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ».
زکریا و یحیی و عیسی و الیاس هر یک از صالحانند.

 مسیحا؛

 نمی دانم در انجیل ِ تحریف شده توسط ِ پیروان ِ شما از پیامبر اکرم (ص) چیزی گفته شده؟

  می دانم آنچه در کتاب ِ شما بوده است و در قرآن ِ محکم ِ ما هست از یک سرچشمه نور است...اما تحریفش کردند...هرگاه خواستم انجیل ِ تان را بخوانم بعد از خواندن ِ صفحاتی از آن از شرم و شدت ِ تحریف نتوانستم ادامه دهم!

 اخیراً این روایت را از شما شنیدم!

 از عیسی(علیه السلام) سؤال‌ شد کدام از مردم بهتر است؟ عیسی در پاسخ دو مشت از خاک برداشت و از سوال کننده پرسید: کدام یک از این دو خاک بهتر است؟ همه انسانها از خاک آفریده شده اند وهیچ فرقی بین آنها مگر به خداترسی نیست.

 آیا این به ظاهر پیروان ِشما از خدا می ترسند؟ پیامبر ِ اسلام در محشر شفاعت امتش را از خدا می خواهد...نمی دانم شما می خواهید شفاعت چه کسانی را بکنید؟ از دست ِ امتتان راضی هستید؟

 دلمان رنجیده است از اعمال ِ این به ظاهر پیروان شما! که به اسم ِ دین ِ شما به قرآن و برادرتان محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) پیامبر ِ نازنین ِ ما اهانت می کنند!

 این هم نامه نشد! شد گلگی! شد شکایت! شد درد دل...

 می دانم دل ِ خودتان هم از اعمال ِ امتتان رنجیده است...اما؛

 ... منتظر آن روزیم که دست در دست ِ مهدی ِ فاطمه سلام الله علیها بیایی
زیباترین شکیب